Referencer
Jeg arrangerede en housewarming for vores nye kontorlokaler, og fik Whatever Event til at hjælpe med det hele.
Det var en super god oplevelse, og Cazja og hendes team sørgede for både cocktailbar, ballonport, DJ, Photo booth osv. osv. - alt sammen matchede vores farver og havde vores egne logoer på. De var meget fleksible undervejs (når jeg ændrede mening om noget), og på dagen skulle jeg ikke bekymre mig om det mindste. En varm anbefaling herfra.

Da vi skulle afholde årets personalefest for Rekom Group, faldt valget naturligvis på Whatever Event.
Som de fleste ved, kan bartendere være de sværeste gæster, dog var det ingen udfordring for de 10 bartendere der arbejdede på livet løs i 12 timer. Personalefesten blev afholdt på et åbent område, så da det var tid til at lukke baren ned var der en del aktiviteter såsom oprydning på det nær omliggende område, pakke borde og bænke sammen, samt optælling og klargøring af drikkevarer til afhentning. Dette hjalp de alle med til, og da de havde lidt tid tilovers, gik de gladeligt i gang med at hjælpe med at lukke resten af pladsen ned. Du kan trygt stole på at de vil gøre deres bedste, det gør vi.

En stærk samarbejdspartner der både yder service i top og et højt humør krydret med en god srategisk sparringspartner når der opstår udfordringer på dagen.
Om det er assistance med tjenere og barpersonale, eller hjælp til opsætning til firmafester eller kørsel af catering, er det i trygge hænder og man kan være sikker på det bliver løst til perfektion.

AiaSound festival havde stor glæde af Whatever Event, i forbindelse med diverse logistik opgaver og kørsel mellem plads og lager ved nedpakning af festivalen. Hurtig ekspedition med et kæmpe overskud fra deres personale, som bistod med kørsel såvel som af og pålæsning. Deres personale var selvkørende, hvilket gav vores egne folk, mulighed for at holde fokus andre steder i en hektisk nedpaknings proces.

Tidligere
Næste

















