Om os

For os handler livet om oplevelser og nærvær, hvilket er grundstenene i vores virksomhed.

Derfor er det ikke vigtigt for os hvilket slags arrangement der er snak om, men derimod at det bliver en success for vores kunde(r) og gæsterne.

Vi vil gerne sikre at kvalitet og pris matcher, så vores kunder føler sig i de bedste hænder.

Vi oplevede ofte at folk ikke var mentalt til stede til deres eget eget event, fordi de skulle holde styr på alle de små detaljer der skal til for at det bliver en success.

 Dette ville vi gerne gøre noget ved, og derved kom virksomheden til live. Vi vil gerne leverer høj kvalitet til fair priser, og sikre at folk kan være gæst til deres egen fest, og stadig gøre det med stil.

Om du er eventkoordinator i en større virksomhed, iværksætter, eller noget helt tredje, så mener vi stadig at du har fortjent at kunne deltage i festen, og være til stede for dine gæster. Derfor skelner vi ikke på hvilket slags event vi laver, men vi har fokus på at du og dit arrangement bliver en success.

Senere hen erfarede vi at der var få virksomheder der tilbød en totalløsning indenfor eventlogistik, eventpersonale, eventaktiviteter og koordination af leverandører, så det valgte vi at sætte fokus på. Vores erfaring er forskellig fra hinanden, den spænder fra flere år i transportbranchen og til it-verden som konsulent og projektleder, dog er vores fælles fokus altid at skabe gode oplevelser, og minder for vores kunder.

Whatever Events vision er at blive kendt for vores kvalitet, med fokus på de små detaljer – så du kan være sikker på, at du kan være gæst til din egen fest.

gør en forskel

det er altid svært at vælge hvem man skal støtte

Vores mærkesag er at hjælpe børn og unge i Danmark, derfor har vi valgt at støtte Make-A-Wish Danmark. De opfylder ønsker for børn mellem 3-18 år i Danmark med livstruende sygdomme med henblik på at skabe håb, styrke og glæde.

Mød Teamet

Vi er mange flere, men det er dem her der sidder og tryller på kontoret, og som besvarer alle henvendelser.

Du kan også sagtens rende ind i dem ude på de forskellige opgaver, hos os løfter vi i flok.

Cazja

Ejer & projektleder

kontorets hvirvelvind

Cazja forsøger at holde styr på alle tropperne, dog kan man også sagtens møde hende ud på de forskellige opgaver

Xenia

Crew Ansvarlig

Crew manager

Sørger for der altid er personale klar til alle vores events

Theis

Partner & Afviklingsansvarlig

kontorets alt-mulig-mand

Theis er knivskarp indenfor vores eventlogistik løsninger, men derudover er han kendt for at kunne fikse alt, og have mest "ligegyldig" viden

Sarah

Bogholder

Bogholder

Sarah holder styr på virksomhedens bogholderi

EloÏse

Key Account Manager

Kontorets storsmil

Eloïse møder altid ind på kontoret med et stort smil

Mia

SoMe ansvarlig

Kontorets Praktikant

Mia er igang med en professionsbachelor i International handel og markedsføring og er i denne sammenhæng i praktik hos os.