eventPersonale

Kært barn har mange navne, og vi ved at det kan være en jungle at finde rundt i. Vores vigtigste mål er altid at sikre at du, og dine gæster, får den bedst mulige oplevelse, og dette ses også hos vores eventpersonale.

Kendetegnene hos os er at vi er engagerede, serviceminded og altid med et smil på læberne.

Priser fra

Ved booking af vores personale er der et minimums krav på 4 timer. Derefter afregnes de pr. time.
  • Bartender: 325 kr. (se også vores pakkeløsninger)
  • Tjener: 315 kr.
  • Garderobe: 295 kr.
  • Promotion: 300 kr.
  • Runner: 295 kr.
  • Eventkoordinator: 400 kr.
  • Vært/Værtinde: 300 kr.
  • *Hands/Stagehands: 310 kr.
  • *Tillæg aften-, nat-, og weekendtillæg: 120 kr. (gælder kun Hands/Stagehands)